OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Facebook Ural YoutTube Ural

Elektro Ural

NABITÝ URAL. DOSLOVA.

Ikonický výrobce motocyklů s postranním vozíkem odhaluje plně elektrický prototyp.


První fáze.

Motocykly Ural dokončily první vývojovou fázi celoelektrického motocyklu. Elektrický prototyp byl postaven na stávajícím podvozku s pohonem zadního kola motocyklu modelu cT při použití balíku pohonné jednotky Zero Motorcycles (motor, baterie, regulátor a další komponenty). Kalifornská společnost ICG vyvinula celkový design a byla zodpovědná za výrobu prvního prototypu. Společnost Zero Motorcycles také poskytla potřebnou inženýrskou podporu při vývoji a testování prototypu, což umožnilo realizovat tento projekt.


Na první pohled je to stále Ural, ale elektrosajdkára nabízí zcela nový zážitek.

"Vždy jsme věděli, že náš sidecar je perfektní platforma pro vybudování elektrického motocyklu, protože nabízí to, co standardní dvoukolové motocykly nemohou nabídnout: pohodlí cestujících, stabilitu a bezpečnost, nemluvě o větším prostoru pro baterie," - říká Ilya Khait, Prezident a generální ředitel společnosti Motocykly Ural. "Jsme velmi spokojeni s výsledky. Na první pohled je to stále Ural, ale elektrosajdkára nabízí zcela nový zážitek. Ovládání je velmi snadné díky nízkému těžišti a optimálnímu rozložení hmotnosti. Je velmi stabilní díky svým třem kolům. Nemá žádnou spojku nebo řadicí páku, otočení plynu je v podstatě vše, co potřebujete k ovládání motocyklu. Má neuvěřitelné zrychlení – na Ural ... Celkově je to velmi zábavné vozidlo, které můžete používat téměř jako auto."


Motocykl byl intenzivně testován v reálných světových podmínkách.

"Hlavním cílem tohoto projektu bylo ověření koncepce," - říká Jason Rae, viceprezident Uralu pro provoz a projektový manažer. "Prošli jsme několik iterací a hledali nejlepší konfiguraci elektrického pohonu. Jedním z hlavních úkolů bylo nalézt optimální umístění baterií při zachování pohodlí cestujících a jejich kapacitu při zachování stability, která je charakteristická pro motocykly s postranním vozíkem Ural. Motocykl byl intenzivně testován v reálných světových podmínkách - v dešti a sněhu, v chladných a horkých dnech, na dálnici a ulicích města. Získali jsme mnoho dat, které budou použity v další fázi projektu. Skutečně jsem se na začátku obával, že je elektrický Ural něco, v co stojí za to vložit naši energii a prostředky, ale teď jsem naprosto přesvědčen o opaku a těším se na vývoj prototypu našeho výrobního záměru."


Ověření konceptu

Výrobce nemá v současné době v plánu okamžitě zahájit výrobu elektrického modelu. Rozhodnutí bude vycházet z průzkumu trhu, zpětné vazby spotřebitelů a odborníků. Ural odhaduje, že po konečném schválení návrhu bude trvat přibližně 24 měsíců zahájení sériové výroby. Při výrobě sériového motocyklu bude již použita nejnovější technologie baterií a nabíjení.

Elektrický Ural bude představen na Progressive Motorcycle Show v Long Beach 16. - 18. listopadu 2018. Motocykly Ural v současné době organizují demo akce, na kterých sbírají zpětnou vazbu před zahájením další fáze projektu.

IMZ-Ural vyrábí legendární motocykly Ural s postranním vozíkem od roku 1939, nejprve pro vojenské účely během druhé světové války a později pro civilní použití. Popularita motocyklů Ural se rozrostla po celém světě díky mezinárodní distribuci v Severní Americe, Evropě, Austrálii, Japonsku, Číně a řadě dalších trhů.


Technické informace


Pohonná jednotka

Motor: Z-Force® 75-7 (pasivně vzduchem chlazený, vysoce účinný, radiální tok, vnitřní permanentní magnet, bezkartáčový motor)

Max. výkon: 60hp (45kW) @5,300rpm

Max. kroutící moment: 81 ft-lbs (110 Nm)

Baterie použité při testování*: ZF13.0 powerpack, ZF6.5 powerpack (kombinovaný špičkový výkon 19,5 kWh)

Dobíjecí systém: Vestavěná nabíječka s výkonem 1,3kW ze standardního zdroje 115V / 15A (odhadovaná doba nabíjení: 13 hodin z prázdného na 95%)


Výkon / Ekonomika

Testovaný dojezd: Až 103 mil / 165 km (* Novější baterie (Zero ZF14.4 + ZF7.2 / 21.6kWh celkové maximální kapacity) zajistí větší dojezd oproti nynějšímu prototypu)

Doporučená maximální cestovní rychlost: 65mph (105 kmh)

Maximální rychlost při testování: 88mph (140 kmh)


Rozměry a hmotnost

Délka: 91.6 in (233 cm)

Výška: 53.8 in (137 cm)

Šířka: 63.6 in (162 cm)

Výška sedla: 31.0 in (79 cm)

Světlá výška: 9.2 in (23.4 cm)

Max. povolená hmotnost: 1325 lbs (600 kg)

Suchá hmotnost: 822 lbs (373 kg)


Přidat komentář

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.